11 de gen. 2009

Esquí de muntanya

Sortida al Nou Creus

Avui m'he apuntat amb uns companys de Palafrugell per anar a fer una sortideta (aixó era el que creia jo) per la zona de Vallter. Hem quedat a les 9 del matí per començar a pujar en direcció al Coll de la Marrana, després hem baixat pel darrera en direcció al coll de Tirapits i a l'arribar-hi hem enfilat de nou cap al cim de Nou Creus.
Un cop érem a dalt, i per sorpresa meva, m'han dit que pretenien arribar a Nuria i tornar. Com que per mi ja en tenia prou, i em semblava excesivament llarg el trajecte, he decidit deixar-ho aquí i tornar pel camí pel qual havia vingut. M'ha fet il·lusió poder "estrenar" la pala que baixa del coll de Tirapits en direcció al coll de la Marrana! He fet les primeres traces de baixada des que va nevar per darrera vegada.
Aprofitant el bon temps que feia, a l'estació si ha acostat moltíssima gent per gaudir de la muntanya. Mirés on mirés, hi veia gent pujant aquí i allà, al Balandrau, al Grà de Fajol, en direcció Tirapits, al Pic de la Dona, i evidentment al Bastiments, en processó de setmana santa. No sé si serà perquè els dos darrers anys la neu ha fet una mica llufa, però tinc la sensació que cada cop hi ha més gent practicant esquí de muntanya i raquetes.

1 comentari:

Mofly ha dit...

Ei aventurers! al final he trobat un momentet per deixar-vos un missatge.

Molt xulos els reportatges, la veritat que feu enveja sana amb aquestes sortides i d'aquesta manera es pot reviure una mica les sensacions que viviu vosaltres "in situ".

La meva felicitació,

Mofly de l'Empordà

PD1: Tenies raó David, són tres caigudes amb els punyeteros pedals aquells, el que no estic segur és que no s'hi sumi una cuarta, cinquena..... El que si un cop en marxa van de fabula (Si, totes les caigudes van ser perque quan parava m'oblidava que tenia els peus fixats....)